Article

Open Camp inicia la segona temporada amb l’objectiu de duplicar els visitants

abril 13, 2017

@orioladbe / Torna l’activitat després d’un primer any difícil

Aquest passat dissabte 8 d’abril Open Camp ha donat el tret de sortida de la seva segona temporada des de l’Anella Olímpica de Montjuïc, després d’un primer any més complicat del que indicaven les seves previsions. Aquestes dificultats van derivar en un pre-concurs de creditors presentat al gener, acompanyat d’un pla de viabilitat segons el qual es podrà liquidar en un màxim de 3 anys.

Open Camp motos (2)

Simuladors de conducció de moto GP a l’Open Camp / Open Camp

Els objectius inicials van ser massa ambiciosos, prometent més de 270 llocs de treball directes i uns altres 500 d’indirectes, mentre que el personal per aquesta segona temporada es veurà reduït a 70 empleats i 130 llocs de treball indirectes.

Tot i rebre més de 630.000 persones en el seu primer any, tant l’assistència com els diners que els visitants havien de gastar a les instal·lacions van ser molt inferriors al que s’esperava al llarg dels 144 dies que va romandre obert, i una de les novetats d’aquesta nova temporada serà allargar el període d’activitat fins als 210 dies.

“Open Camp vol convertir-se en un referent d’oci cultural, esportiu i familiar de Barcelona en els propers anys”, assegura Paco Medina, fundador i director del parc, que es planteja un objectiu de més de 1,3 milions de visitants aquesta temporada. Un altre incentiu de l’Open Camp de cara a aquest 2017 es que es compleixen 25 anys dels Jocs Olímpics de Barcelona 92’, pel que Medina pretén “mantenir encesa l’essència de la flama olímpica per fer reviure aquells moments tan emblemàtics per a Barcelona”



Copyright © 2012. Zona Sec

RSS web per ADRA Informatica .